Yazı İşleri Müdürlüğü 26 Şubat 2025, 09:23

Ebru YAVUZ
Yazı İşleri Müdürlüğü
MADDE 33- (1) Müdürlüğün görev ve yetkileri şunlardır:
- a) Müdürlüğün görev ve sorumluluk alanına giren konuları belediye başkanı ve/veya belediye başkan yardımcısından gelen talimatlar doğrultusunda sorumlu olduğu bütün yasal mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirmek,
- b) Belediye başkanlığı adına gelen-giden evrakların kontrolünü yapmak, sevk ve havalesini yapmak,
- c) Belediye meclisine ve encümenine görüşülmesi için Belediye Başkanlığı tarafından havale edilen evrakları düzenleyerek, meclis ve encümen gündemlerinin oluşturulmasını sağlamak,
ç) Belediye Meclis toplantı tarihinin ve belediye başkanı tarafından belirlenen gündem maddelerinin, Belediye Kanununun 20. ve 21. maddeleri gereğince en az üç gün önceden meclis üyelerine ulaşmasının kontrolünü yapmak ve gündemin duyurulmasını sağlamak,
- d) Belediye Meclisi görüşme tutanaklarının bir sonraki toplantıdan önce belediye meclis üyelerine gönderilmesini sağlamak, toplantı tutanaklarına göre alınan kararları bir sonraki toplantıda belediye meclis üyelerine dağıtılmasını sağlamak,
- e) Alınan meclis kararlarının kesinleşme sürecini takip etmek, kesinleşen meclis kararlarının ilgili birimlere ulaşmasını sağlamak,
- f) Belediye encümenince alınan kararların yazımı ve ilgili birimlere ulaşmasını sağlamak,
- g) Meclis ve encümen üyelerinin devamlılık cetvellerinin tutulmasını sağlamak,
ğ) Evlendirme hizmetlerinin sunulmasını ve kontrolünü yapmak,
- h) Kurum arşivinde bulunan evrakların kaydını tutmak, düzen ve tertip ederek saklamak,
ı) Belediyemiz bilgisayar sisteminin yazılım, donanım ve diğer işlemlerini yürütmek,
- i) Belediye Başkanı ve belediye meclis üyelerinin özlük dosyasını tutmak,
- j) Belediye Başkanı tarafından verilecek diğer görevler.